czwartek, 13 grudnia 2012

Nowy pomysł.

Postanowiłam tutaj publikować swoje pięcioczęściowe mini opowiadania. Pojawi się tutaj kolejny pomysł, jeszcze nie do końca stworzony, ale jest i ma się dobrze. Tymczasem mogę zaprosić do zapoznania się z moimi marionetkami.

 Moja fascynacja Tobą, dziś robiliśmy to i owo. 

On.
Romantyk? Tak, kobiety do garów!
Nienasycony seksem dotykam cię w czułe miejsce

Ona.
Romantyczka? Facet niech mnie zaspokoi, a potem niech wypierdala.
zróbmy to prędzej, blask twoich oczu mówi jeszcze.


Tylko Zbychu mi pasuje w roli bad boya!

3 komentarze:

  1. Podoba mi się ;)
    Zaczynam dochodzić do wniosku, że chyba mam słabość do Pana Bartmana ;)

    Informuj mnie na gg o nowościach na tym blogu ;)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis bohaterów jest tak kurewsko zachęcający.
    A jeszcze na dodatek Bartman - mr, masz mnie! *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna odsłona bad boy Zibi??? Ja ogólnie rzcz biorąc darzę Zbyszka Bartmana wielką sympatią:)

    OdpowiedzUsuń